سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آمار وبلاگ
خبرنامه
 

لینک دوستان
عمومی - مزار شهداء
سفارش تبلیغ
نوشته شده توسط :خادمین مزار شهداء در 89/5/14 - 2:23 ع : : : نظر


هو الشهید

نه اینکه شهید زنده است و زنده می کنه، حتی مزارش هم بعد شهادتش این خصلت رو داره. وقتی حضرت روح الله(ره) فرمودن:‏ همین تربت پاک شهیدان است که تا قیامت مزار عاشقان و عارفان و دلسوختگان و دارالشفای آزادگان خواهد بود. اینو تداعی می کرد. الانم بعد گذشت این همه سال از کوچ اون عاشقان، تنها ملجأ عاشقان شهدا فقط مزارشونه. برا همین خیلی وقت بود که دلم میخواست راجع به مزار شهدای کشور یه اطلاعاتی جمع کنم و هم خودم اطلاعاتم تکمیل تر بشه و هم به بقیه علاقمندان اطلاعاتی بدم.
خیلی ها هستن که نتونستن بهشت زهرا(س) بیان و سر مزار شهید چمران و بروجردی و آوینی و صیاد و .... برن و یا حتی ممکنه اسم شهید پلارک و یا خونه ی ننه علی رو تو بهشت زهرا(س) شنیده باشن ولی اطلاعات بیشتری رو ندارن. یا اینکه خیلی ها هنوز گلستان شهدای اصفهان نرفتن و مزار حاج حسین خرازی رو که شهید کاظمی می گفت دری از بهشت از اونجا باز میشه رو ندیدن و یا بهشت رضای مشهد و شهید کاوه و .... حتی بسیار از شهرهای کوچک و روستاها و مزارهای پر رمز و راز شهداشون و همچنین مزارهای شهدای گمنام شهرهای مختلف از کهف الشهداء و خضرنبی و کوه نور و....
به همین خاطر با چند تا از دوستان تصمیم گرفتیم این مزار شهدای مجازی رو راه بندازیم تا هر عزیزی بتونه مزار شهدای شهر و دیار خودش رو معرفی کنه و از اونجا برا همه اطلاعاتی رو جمع آوری و منتشر کنه و هم بقیه بیان مزار شهدا و نثارشون صلواتی هدیه کنن.
همونطور که در سمت راست مشخصه، برا هر استان نویسنده ای رو در نظر داریم که مشخص بشه تا زحمت مزار شهدای استان خودشون رو بکشه. مسلما عزیزانی که در شهرهای اقماری اون استان ساکنن و می تونن از مزار شهر خود مطلب تهیه کنند می تونن بعد از مشخص شدن مسئول هراستان با وی مکاتبه کنن و مطالبشون رو برا ایشون بفرستند.
پس ازتون می خوایم که این کار رو از خودتون بدونین و تو پربارتر شدن این مزار شهدا کمکمون کنین که مسلما خیراتش به خودتون هم خواهد رسید. پس اگه می تونین مسئولیت استان خودتون رو به عهده بگیرین حتما تو قسمت نظرات نام و ایمیل و استان مورد نظرتون رو بنویسید تا پس از بررسی اعلام کنیم. از همین امروز که میلاد حضرت علی اکبره(ع) تا حدود یک ماه جهت تکمیل نویسنده ها فرصت دارید.
حتی اگه خودتون بطور مستقیم نمی تونین مسئولیت استان رو به عهده بگیرین ولی دوستانی رو برا این کار سراغ دارین حتما به ما معرفیشون کنین و یا حداقل با ارسال مطلب سهمی در این کار داشته باشین.
پس منتظر نظرات و پیشنهادات و اعلام آمادگی تون هستیم. ضمنا بخش نظرات هم بصورت خصوصیه تا مشخصات شما بصورت عمومی نمایش داده نشه.

یاعلی بگین و بسم الله
خادمین مزار شهداء


  • کلمات کلیدی : مزار شهدا، شهید
  • نوشته شده توسط :خادمین مزار شهداء در 89/5/1 - 5:29 ع : : : نظر